Posługujemy się wysoko wyspecjalizowanymi narzędziami renomowanych firm. Używamy produktów wysokiej jakości.
Nasi serwisanci posiadają wiedzę oraz umiejętności, które sa niezbędne do prawidłowego przeprowadzania napraw.
Ciągle podnoszą swoje kwalifikacje poprzez szkolenia i sympozja.
PROFESJONALIZM
W naszym serwisie pracują sami profesjonaliści. Dużą uwagę przywiązujemy do kontroli jakości pracy.
Przed oddaniem sprzętu z serwisu zawsze jest gruntownie sprawdzony.
Chętnie udzielamy również rad oraz szkolenia w obsłudze oferowanych produtków aby w jak największym stopniu
ułatwić korzystanie z pojazdów naszym klientom.
CZĘŚCI ZAMIENNE
Naprawiamy urządzenia różnych firm. Naprawy wykonywane są szybko i sprawnie.
Części posiadamy na miejscu więc termin oczekiwania na naprawiony sprzęt znacznie się skraca.
Przyjęcie urządzenia do naprawy po uprzednim umówieniu się z działem napraw tel.: +48 796-550-029.
Przy zgłaszaniu usterki urządzenia proszę skorzystać z formularza, lub skorzystać z jednego z druków off-line
dostępnych tutaj, który należy później załączyć do wiadomości e-mail.
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
INFORMACJA
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji osoba/firma zostanie obciążona kosztami transportu oraz diagnozy urządzenia.
Przesyłka wysłana poprzez firmę kurierską nie może zawierać żadnych płynów (oleje, paliwa). Jeżeli urządzenie wyposażone jest w akumulator należy go odłączyć od urządzenia.
UWAGA!!! W przypadku konieczności zgłaszający reklamację jest obowiązany zapewnić możliwość załadowania urządzenia na samochód firmy kurierskiej.
Ujawnione usterki lub wady wynikające z wad technicznych lub też przez niedopełnienia sprzedawcy będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dostarczenia towaru do miejsca zakupu.
Termin wykonania naprawy to 28 dni jednak całkowity okres naprawy może się wydłużyć z przyczyn nie zależnych od gwaranta, np. (czas sprowadzenia części z zagranicy) o czym kupujący powinien być poinformowany.
Regulamin oraz warunki gwarancji dostępne są na stronie do pobrania.
Serwis zastrzega, iż w przypadku nieodebrania oddanego do serwisu sprzętu w wyznaczonym terminie (2 tygodnie od informacji o zakończeniu naprawy), może zostać naliczna należność w wysokości określone w Regulaminie Serwisu (dostępny do wglądu w siedzibie firmy) za każdy dzień zwłoki tytułem pokrycia kosztów związanych z przechowaniem sprzętu.
W sytuacji, gdy wartość zaległości przekroczy wartość oddanego do serwisu sprzętu, oddający wyraża zgodę na jego sprzedaż przez serwis oraz zatrzymanie otrzymanej ze sprzedaży kwoty do wysokości istniejącej w dacie sprzedaży zaległości z tytułu pozostawania sprzętu na terenie serwisu. Regulamin o którym mowa może zostać udostępniony w formie elektronicznej - na żądanie klienta.